Την πρώτη ημέρα της προπώλησης για τη συναυλία της 28ης Μαΐου εξανεμίστηκαν περί τις 25.000 εισιτήρια (περισσότερα και από της Μαντόνα). Πώς το ροκ συγκρότημα παραμένει τόσο σταθερά δημοφιλές;
Η ζήτηση ρεκόρ των εισιτηρίων που αφορούν την προσεχή συναυλία των ΑC/DC μπορεί να αποτελεί φαινόμενο για τα ελληνικά συναυλιακά δρώμενα, είναι όμως κάτι που συμβαίνει αρκετές δεκαετίες στην αλλοδαπή. Την Τρίτη, την πρώτη ημέρα της προπώλησης, πουλήθηκαν περί τα 25.000 εισιτήρια, ξεπερνώντας ακόμη και τη Μαντόνα πέρυσι στον ίδιο χώρο. Αυτό γίνεται, όμως, στο εξωτερικό κάθε φορά που το αυστραλέζικο συγκρότημα βγαίνει για νέα περιοδεία, και πολύ περισσότερο όταν η τελευταία φορά που συνέβη κάτι τέτοιο ήταν για το άλμπουμ τους «Stiff Upper Lip» το 2000.
Η περίπτωση των ΑC/DC μόνο ως σπάνια θα μπορούσε να χαρακτηριστεί στη σχεδόν 50χρονη ιστορία της ροκ μουσικής. Τα μόνα ίσως συγκροτήματα με τα οποία θα μπορούσαν να συγκριθούν είναι οι Ρόλινγκ Στόουνς και οι Αerosmith για έναν βασικό λόγο: ουδέποτε επιχείρησαν να παρεκκλίνουν από τον ήχο που τους καθιέρωσε, αυτό το «θηριώδες» και εκκωφαντικό μπούγκι ροκ, ούτε να το μπολιάσουν με ήχους της μόδας της εκάστοτε περιόδου. Ο κιθαρίστας και αρχηγός του συγκροτήματος Ανγκους Γιανγκ ήταν σαφής σε συνέντευξη που μου είχε δώσει προ μερικών ετών: «Είναι ζήτημα άποψης και γούστου.Δεν πηγαίνεις στον χασάπη να ζητήσεις μια μπίρα.Μπορεί να του πεις να σου κόψει λίγο διαφορετικά το κρέας,αλλά πάντα κρέας θα ζητήσεις.Ο κόσμος ξέρει τι του αρέσει,και του αρέσει αυτό που ξέρει.Προσπαθήσαμε πολύ από την αρχή να έχουμε αυτόν τον ακραίο ροκ ήχο και καταφέραμε να έχουμε τη δική μας ταυτότητα».
Και έτσι όντως συνέβη από το 1973 που τα αδέλφια Ανγκους και Μάλκομ Γιανγκ αποφάσισαν να φτιάξουν το συγκρότημα στο Σίδνεϊ και κυκλοφόρησαν δύο χρόνια αργότερα έπειτα από αρκετές αλλαγές το πρώτο άλμπουμ τους «Ηigh Voltage». Δεν υπάρχει σήμερα έφηβος στον πλανήτη που να μην ακούει το περίφημο «Βack Ιn Βlack», προκειμένου να πραγματοποιήσει την είσοδό του στον θαυμαστό κόσμο της ροκ μουσικής. Ενα άλμπουμ που ηχογραφήθηκε κάτω από τραγικές συνθήκες για το γκρουπ το 1980. Είχαν μόλις σημειώσει πολύ μεγάλη επιτυχία με το πέμπτο άλμπουμ τους «Ηighway Τo Ηell», όταν ο τραγουδιστής τους Μπον Σκοτ βρέθηκε νεκρός στο αυτοκίνητό του στο Λονδίνο έπειτα από αναρρόφηση, συνέπεια μιας βραδιάς γεμάτης από αλκοόλ. Μια πορεία που ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς έδειχνε να φθάνει στο τέλος της. Οι αδελφοί Γιανγκ, όμως, δεν είχαν πει την τελευταία κουβέντα τους, όπως αποδείχτηκε στη συνέχεια. Με νέο τραγουδιστή και τον μόνο που θα μπορούσε να αντεπεξέλθει στον δυνατό ήχο τους, τον Μπράιαν Τζόνσον ηχογραφούν το εξαιρετικό «μαύρο» άλμπουμ τους «Βack Ιn Βlack», μπαίνοντας στο πάνθεον της σύγχρονης μουσικής.
Πολλοί τους κατατάσσουν αδίκως στο χέβι μέταλ, όμως ο Ανγκους Γιανγκ έχει πάντα διαφορετική άποψη για το θέμα: «Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι παίζουμε ροκ-εν-ρολ.Ξεκινήσαμε έχοντας στο μυαλό μας όλους τους μεγάλους της ροκ μουσικής όπως ο Λιτλ Ρίτσαρντ και ο Τσακ Μπέρι και σε αυτό τον κόσμο προσπαθήσαμε να μπούμε και νομίζω ότι τα καταφέραμε».
Σήμερα οι ΑC/DC, και με πωλήσεις που ξεπερνούν τα 200 εκατ. αντίτυπα- μόνο στις ΗΠΑ έχουν πουλήσει περισσότερα από 70 εκατ.-, επιστρέφουν με ένα από τα πιο ώριμα άλμπουμ της καριέρας τους, το «Βlack Ιce», το οποίο φυσικά «καρφώθηκε» από την πρώτη εβδομάδα στην κορυφή των τσαρτς ολόκληρου του πλανήτη. Θα επισκεφθούν την Ελλάδα στις 28 Μαΐου στο Ολυμπιακό Στάδιο, στο πλαίσιο της νέας παγκόσμιας περιοδείας τους «Βlack Ιce World Τour». Η περιοδεία ξεκίνησε στις 28 Οκτωβρίου και ταξιδεύει σε περισσότερους από 60 προορισμούς σε Ευρώπη και Αμερική, με τα εισιτήρια να έχουν ήδη εξαντληθεί σχεδόν σε όλες τις πόλεις!
Tο βημα
Δημοσίευση σχολίου