Τα «κοινωνικά ΜΜΕ» σε άνοδο
Όλο και πιο αγαπητά γίνονται στην Ελλάδα τα social media, δηλαδή οι διαδικτυακές εφαρμογές που εστιάζουν στην ανάπτυξη των ανταλλαγών, της συνεργασίας και της διαδραστικότητας μεταξύ των χρηστών τους όπως blogs, ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, ανταλλαγής φωτογραφιών κ.λπ. Από τους χρήστες του Ίντερνετ στην Ελλάδα, ένα πολύ μεγάλο ποσοστό, που φθάνει το 88,2%, ασχολείται με αυτό τουλάχιστον μια φορά τον μήνα. Οι πιο αγαπημένες τους ασχολίες είναι να ανταλλάσσουν αρχεία με φίλους, να διαβάζουν blogs και να επισκέπτονται σελίδες γνωστών τους.
Αυτά είναι κάποια από τα συμπεράσματα της έρευνας για τη χρήση των «κοινωνικών ΜΜΕ» στην Ελλάδα, την οποία διεξήγαγε το Ινστιτούτο Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, το Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και η εταιρεία ΜRΒ. Όπως προκύπτει από την έρευνα, άλλη μια συνήθης ασχολία είναι και το «κατέβασμα» αρχείων: το 50% αφορά τραγούδια και σε ποσοστό 80% αυτά ανταλλάσσονται με φίλους μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Οι Έλληνες χρήστες Ίντερνετ, που έχουν δημιουργήσει κάποιο ιστολόγιο ή «ανεβάζουν» μουσική, είναι στο μεγαλύτερο ποσοστό τους (79,2%) άνδρες ηλικίας 15-34 ετών και ζουν στην Αθήνα.
Όσοι ασχολούνται με τα social media θεωρούν ότι αποτελούν τρόπο ζωής και πηγή αναζήτησης πληροφοριών. Στη μεγάλη τους πλειονότητα οι χρήστες του Διαδικτύου θεωρούν ότι όσα προσφέρουν τα social media είναι θετικά: ενημέρωση (50%), επικοινωνία (25,9%) και ψυχαγωγία (23%).
ΠΗΓΗ ΝΕΑ - Citypress-gr.blog
Δημοσίευση σχολίου