PRESSNEWS-GR

email:pressnews@rocketmail.com
Blog Widget by LinkWithin


Η επιτυχημένη Porsche 911 GT3 RSR παρουσιάζεται στο νέο έτος παραγωγής με εκτεταμένες τροποποιήσεις.

Το ισχυρότατο αυτό αγωνιστικό αυτοκίνητο που βασίζεται στην Porsche 911 και που την περασμένη σεζόν εξασφάλισε νίκες στο American Le Mans Series και στον Αγώνα 24 Ωρών του Νίρμπουργκρινγκ, συμμετέχει στην κατηγορία GT2 σε διεθνείς αγώνες αντοχής.

Μπορεί το στοιχείο που αμέσως αποσπά την προσοχή στη νέα GT3 RSR να είναι το ανασχεδιασμένο μπροστινό της τμήμα με τις μεγάλες εξαγωγές αέρα στο καπό παράλληλα όμως, κάτω από το ελαφρύ της αμάξωμα έχουν πραγματοποιηθεί πολλές σημαντικές αλλαγές.

Οι θυρίδες εξαγωγής αέρα στο μπροστινό καπό αποτελούν μια ένδειξη του πλήρως ανασχεδιασμένου κυκλώματος αγωγών αέρα στα ψυγεία που ήταν απαραίτητος λόγω ενός νέου κυκλώματος αέρα παροχής και εξαγωγής που συνοδεύεται από την εγκατάσταση μιας προαιρετικής μονάδας κλιματισμού.

Επιπλέον, ο αεροδυναμικός σχεδιασμός στο πίσω μέρος του αμαξώματος βελτιστοποιήθηκε ενώ η πίσω αεροτομή προσφέρει πλέον δυνατότητα ακόμη περισσότερων ρυθμίσεων.

Το σύστημα φρένων, με μειωμένο βάρος, καθώς και οι μικρότερου βάρους καλωδιώσεις συμβάλλουν στο κράτημα, το οποίο είναι ακόμα καλύτερο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

Η χωρητικότητα του γνωστού εξακύλινδρου κινητήρα μπόξερ αυξήθηκε από τα 3,8 στα 4,0 λίτρα. Μετά από ακόμα μια μείωση του μεγέθους των περιοριστών αέρα για τη σεζόν 2009, ο κινητήρας πλέον αποδίδει περίπου 450 ίππους στις 7.800 σ.α.λ., με ροπή που αγγίζει τα 430 Nm στις 7.250 σ.α.λ. Ο κόφτης στροφών του εξακύλινδρου κινητήρα επεμβαίνει στις 9.000 σ.α.λ. Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, το όριο στροφών για δεδομένη ισχύ μειώθηκε σημαντικά. Έτσι, ο κινητήρας διαθέτει βελτιστοποιημένη καμπύλη ροπής και προσφέρει καλύτερη ποιότητα οδήγησης.

Μέσα στο κόκπιτ, μια νέα οθόνη πολλαπλών ενδείξεων πάνω από το ταμπλό δείχνει τη βέλτιστη χρονική στιγμή για κάθε αλλαγή σχέσης, Ένα ακόμα νέο χαρακτηριστικό είναι η προγραμματιζόμενη πολυλειτουργική συσκευή ελέγχου του συστήματος παροχής, η οποία δίνει στις ομάδες τη δυνατότητα ελέγχου πολλών επιμέρους λειτουργιών.

Μία από αυτές είναι η δυνατότητα άπειρων ρυθμίσεων της συχνότητας με την οποία αναβοσβήνουν τα φώτα στην μπροστινή ποδιά, έτσι ώστε τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να αναγνωρίζονται αμέσως όταν μπαίνουν στα πιτς τη νύχτα. Για την ευκολότερη τεχνική εξυπηρέτηση στους αγώνες, έγιναν και άλλες τροποποιήσεις.

Η GT3 RSR διαθέτει πλέον νέο αερόγρυλο με βαλβίδα υπερπίεσης. Ο σωλήνας πλήρωσης λαδιού με λειτουργία ταχείας πλήρωσης έχει πλέον μετακινηθεί στο πίσω καπό, έτσι ώστε οι μηχανικοί να έχουν καλύτερη πρόσβαση.

Παράλληλα με την GT3 Cup και την GT3 Cup S, η GT3 RSR είναι το τρίτο αγωνιστικό μοντέλο που βασίζεται στην Porsche 911 και προσφέρεται από την Porsche Motorsport.

Περίπου 20 από αυτά τα επιτυχημένα αγωνιστικά μοντέλα μεγάλων αποστάσεων έχουν κατασκευαστεί στο Weissach και ήδη βρίσκονται στη φάση της παράδοσης σε ομάδες-πελάτες ανά τον κόσμο.

Το κόστος της GT3 RSR ανέρχεται στις 380.000 ευρώ, συν το ΦΠΑ που ισχύει στην κάθε χώρα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά της Porsche GT3 RSR (2009)
Κινητήρας: Yδρόψυκτος, εξακύλινδρος κινητήρας μπόξερ - τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο - σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ, ξεχωριστές πεταλούδες γκαζιού ? ψεκασμός καυσίμου - περιοριστές αέρα 2 x 29,5 mm.
Διάμετρος: 102,7 mm
Διαδρομή: 80,4 mm
Κυβισμός: 3.996 cc
Ισχύς: 450 ίπποι στις 7.800 σ.α.λ.
Μέγ. Ροπή: 430 Nm στις 7.250 σ.α.λ.
Μέγ. στροφές κινητήρα: 9.400 σ.α.λ.
Μετάδοση: Εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με σειριακή αλλαγή σχέσεων - εναλλάκτης θερμότητας λαδιού/νερού - σφόνδυλος μονής μάζας - υδραυλικός μοχλός απεμπλοκής - τρίδισκος συμπλέκτης από ανθρακονήματα -πίσω κίνηση- διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης 45/65%.
Αμάξωμα: Αμάξωμα μονοκόκ (βασισμένο στης GT3 RS) από χάλυβα γαλβανισμένο εν θερμώ - αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο μπροστινό τμήμα με μπροστινή αεροτομή - αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο μπροστινό υποδάπεδο - ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή - ρεζερβουάρ ασφαλείας 90 λίτρων με λειτουργία ταχείας πλήρωσης - αερόγρυλος - συγκολλημένος κλωβός ασφαλείας - αγωνιστικό κάθισμα τύπου μπάκετ (μόνο οδηγού) με φλογοεπιβραδυντικό κάλυμμα - ζώνη ασφαλείας έξι σημείων για χρήση του συστήματος στήριξης κεφαλιού και αυχένα HANS - ηλεκτρικό σύστημα πυρόσβεσης.
Ανάρτηση:
Μπροστά: γόνατα McPherson - αμορτισέρ αερίου τεσσάρων δρόμων Sachs - διπλά ελατήρια (κύριο και βοηθητικό) - μπροστινοί βραχίονες, με ρύθμιση γωνίας κάμπερ - ρυθμιζόμενη αντιστρεπτική ράβδος και στις δύο πλευρές - υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης.
Πίσω: άξονας πολλαπλών συνδέσμων με άκαμπτο υποπλαίσιο -αμορτισέρ αερίου τεσσάρων δρόμων Sachs - διπλά ελατήρια (κύριο και βοηθητικό) - συνδετική ράβδος πίσω άξονα, ενισχυμένη και ρυθμιζόμενη σε άπειρες θέσεις - ρυθμιζόμενη αντιστρεπτική ράβδος και στις δύο πλευρές.
Πλήρης ανάρτηση με ρυθμίσεις σε άπειρες θέσεις (ύψος, κάμπερ, μετατρόχιο).
Φρένα: Σύστημα φρένων με έλεγχο ισορροπίας.
Μπροστά: Ενιαίες εξαπίστονες αλουμινένιες σταθερές δαγκάνες ? εσωτερικά αεριζόμενες ? διάμετρος: 380 mm ? τακάκια αγωνιστικού τύπου.
Πίσω: Ενιαίες τετραπίστονες αλουμινένιες σταθερές δαγκάνες ? εσωτερικά αεριζόμενες ? διάμετρος: 355 mm ? τακάκια αγωνιστικού τύπου.
Τροχοί:
Μπροστά: τριάκτινες ζάντες αλουμινίου BBS (11J x 18-34) - κεντρικό μπουλόνι.
Πίσω: τριάκτινες ζάντες αλουμινίου BBS (13J x 18-12.5) - κεντρικό μπουλόνι.
Ηλεκτρικό σύστημα: Οθόνη Motec με ενσωματωμένη λειτουργία καταγραφής δεδομένων - οθόνη πολλαπλών ενδείξεων με ενσωματωμένη ένδειξη αλλαγής θέσης - ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης - μπαταρία: 12V, 50 Ah, εναλλάκτης 140 Ah.
Βάρος: Περίπου 1.220 κιλά, σύμφωνα με τους κανονισμούς της A.C.O. - 1.245 κιλά, σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA.



ΠΗΓΗ - e-go

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου